Translate

onsdag 30 november 2016

Idag pysslar jag med mitt PEM paket emot push on cycle

Jag pysslar idag med mitt PEM paket
som betyder
post externational malaise
dvs. då är det illa när man har me/cfs
man får ibland en push on cycle
då kan man behöva sitt PEM paket
har jag läst på amerikanska webbsidor
nu har jag köpt det och det kom idag på posten


att köpt på svensk hälsokost

  • magnesium 800

Health well

  • Q10 health well
  • Alpha Lipoic Acid 300 Great Earth 
  • Rosenrot plus Health well
Så har jag också skickat efter liponsyra ifrån Topformula
C vitamin har jag hemma Ester c
D vitamin har jag hemma i olja en tablett tar varje dag
Biotin har jag hemma tar varje dag
B 12 har jag sprutor jag kan ta
E vitamin äter jag varje dag tillsammans med selen
L- theanin ifrån top formula, lugnande lite att ta när man går och lägger sig

Så nu är jag beredd på nästa push on cycle
jag ska klara detta