Translate

lördag 22 oktober 2016

Varför ska b tolv sprutorna tas bort när det fungerar för så många me/cfs patienter?

Hur är det rimligt att läkarna ska ta bort en behandling som fungerar för oss me/cfs patienter?
Varför ska de beröva oss den enda behandling som finns?
Kämpar vi inte nog varje dag för att orka komma upp ur sängen ska vi straffas ytterligare?
Vi vill inte ha antidepressiva medel eftersom de inte hjälper och smärtstillande hjälper inte mot den yrsel och enorma trötthet som följer
Varför kan vi inte få fortsätta att arbeta och f ungera på halvtid?
Man ska kämpa för att orka med sin sjukdom och så tar dom bort en av våra händer känns det som
De motarbetar de kliniker som finns och ifrågasätter om de har rätt när det är så många som kan bevittna att de är hjälpta med b tolv
själv tar jag b tolv 1-2 ggr i veckan fastän jag är spruträdd och fastän jag vill svimma varje gång jag tar sprutan så gör det för annars fungerar jag inte.
Man blir verkligen rädd för hur samhället fungerar idag