Translate

måndag 24 oktober 2016

Me/cfs blogg- avbokningar och ombokningar är vardag för oss

Avbokningar är vardag för oss med me/cfs
I mitt liv ingår det väldigt mycket avbokningar och ombokningar. Varje gång gör det lika ont men är faktiskt nödvändigt på grund av att jag inte mår bra och inte orkar göra det jag har tänkt mig. Det kan vara att jag i något ögonblick tänkt att ok nu går jag på massage och så känner jag mig så dålig just då att jag förstår att nej det orkar jag inte. Jag vill så mycket men jag orkar ju inte, ändå vill jag inte acceptera det utan bokar glatt nya möten. Ibland blir det ju trots allt av till slut men det krävs några ombokningar som sagt var.
Träffar jag kompisar brukar det också ofta bli ombokningar både för mig och för dem eftersom de också har olika sjukdomar
Att avboka eller boka om är något som är vanligt i våra liv som har me/cfs