Translate

lördag 22 oktober 2016

Känner stor besvikelse om B tolv sprutorna ska tas bort- me/cfs

Man känner sig ganska maktlös när man läser om att b tolvsprutorna diskuteras om det hjälper eller inte när det uppenbarligen hjälper för så många. Det spelar oerhört stor roll att vi får dessa sprutor för att vi ska orka med. För många kan det vara som att ligga i sängen med en ögonbindel för ögonen till att orka sitta uppe en stund.
För mig innebär det att jag orkar arbeta halvtid, utan b tolvsprutorna kommer jag inte att orka arbeta. Jag har prövat med att hålla upp vid två tillfällen, testat det om det går utan och det gör det inte. Utan b tolvsprutor blir jag liggande, helt orkeslös, hjärnan är som i en dimma orkar inte tänka en redig tanke, får feber, blir yr och får hålla i väggarna när jag går här hemma och ute måste jag stödja mig på stavarna.

Nej varför ska det vara på detta viset, varför ska vi straffas ännu mer?

Här finns så att ni kan läsa vidare om detta med b tolvsprutor och hela resonemanget
https://mepatienten.wordpress.com/2016/10/20/b12-i-vantan-pa-evidens-2/