Translate

fredag 21 oktober 2016

Hälsa och kroniska sjukdomar


Fantastiskt att ha bra hälsa
Ja när man har kroniska sjukdomar är man ju inte frisk eftersom de är kroniska och man har följdaktligen inte en bra hälsa men den kan bli något bättre genom att äta rätt osv.
Kanske är det dags att släppa duktighets syndromet på jobbet och istället tänka på vad man äter och gå in för det? Att få en lite bättre hälsa är också viktigt.
Viktiga produkter är också viktiga, ekologiska är bäst.
Jag har valt bort vitt mjöl alkohol mjölkprodukter och socker ur mitt liv, det var inte lätt men nu har jag inte ångrat mig. Jag har blivit piggare.
Numera har jag lärt mig vad som är bra för min kropp.
Min mage blev väldigt glad när jag gick över till paleokosten, inte har jag längre magknip, pruttningar och svårt att gå på toaletten.