Translate

måndag 19 september 2016

Lyckofnatt - candida

Lyckofnatt
Igår fick jag lyckofnatt. Jag kände mig bättre, svampen börjar ge sig. Det är vecka 7 nu. Jag har haft svampen ända sedan 2011 och det är en lång historia orkar inte dra här nu. Det är faktiskt först nu år 2016 jag har fått kunskap om svampen och kunnat angripa den rätt. När inte ens doktorn talar om för en att man ska sluta äta socker och vitt mjöl så är det ju inte så lätt för mig att veta om det.
Att kunna andas igen känns helt otroligt. Det kanske är vardag för dig som läser detta att kunna andas och förmodligen är det svårt att förstå hur otroligt det är att andas utan att dra tunga andetag som inte räcker fullt ut och att ständigt hosta och spy av hostan.
Jag har blivit av med värken i kroppen, bättre mage min ibs mage mår jättebra, går väldigt bra med toalettbestyr det som tog flera timmar förut. Ögonen mår bra.

Igår gjorde jag en spontan shoppingrunda också på en halvtimme vilket ytterligare förhöjde wow faktorn och jag fick fullständig lyckofnatt. Jag har lagt den dagen i mitt minne för att ta fram dagar som blir svåra framöver.