Translate

onsdag 21 september 2016

Candida vecka 7

Vecka 7
Nu känns det verkligen jättebra i vecka 7 det kunde jag inte tro när det var vecka 1-2 då var det kämpigt och resten efter det. Det blev bättre denna veckan så det har varit jobbiga veckor för astman som har tagit mest stryk av candidan. Ständiga hostanfall uppe 9-10 ggr per natt och kunde nästan inte sova på dagen heller om jag inte satt och sov.
Nu kan jag i alla fall andas.

Jag undrar hur många astmatiker som sitter i sina pariboyer och inte vet om att de kanske har candida? Jag tror tyvärr att det är väldigt många som är i ovisshet eftersom inte ens läkarna verkar förstå betydelsen av att det är tufft med candida och astma. Det slemmar igen totalt i luftrören lungorna och svalget och man hostar konstant och får upp stora slemklumpar.