Translate

tisdag 27 september 2016

Att leva med candida i kroppen

Candida har påverkat hela min kropp

IBs magen känner jag inte längre något av numera

blefariten är bra nu och ögonen ser väldigt fina ut jag tycker särskilt om att se mina pupiller i den färg jag har och det vita som är runt om. Förr var ögonen röda.

Astman är mycket bättre varit oerhört dålig astman på grund av candida och som astmatiker h ar man ändå mycket skit att ta ifrån virus och bakterier och annat som är allergiskt eftersom jag också har allergisk astma

allergi blivit mycket bättre

värken i fibromyalgi mycket bättre

trötthet och yrsel me/cfs mycket bättre

Totalt har det påverkat hela min kropp och ingen påtalade för mig att candida var så oerhört farligt för kroppen och ingen läkare fattar något om detta.
Jag har sökt tröst och information av Eric Bakker Australien naturläkare han finns också på youtube att lyssna på och han har skrivit boken candidacrusher
han har också två preparat som jag inte har provat eftersom jag nu är  bättre med det jag håller på med läs om det under Candida-min behandling till höger.