Translate

lördag 13 augusti 2016

Tarmreningskur med colozone

Denna veckan har jag tagit tarmreningskur varje dag en rågad tesked av colozone i halvt glas vatten som åtföljs av direkt ett halvt glas vatten med pressad citron uti. Så väntar jag cirka 40 min innan jag äter frukost. Jag äter pofibersmörgås som smakar ingenting. jag tar på kokosfett och lägger på 2 cocktailstomater och då är det enda som smakar något tomaterna det andra är bara bukfylla så man blir mätt. Jag känner mig ständigt hungrig och är aldrig riktigt mätt och tillfreds med candidamaten.
Det är väldigt äckligt att dricka colozone som smakar som krita och inte bättre att dricka det sura citronvattnet och så behöva vänta en stund.
magen däremot har blivit väldigt bra inte längre gasig och pruttig. Jag går på toaletten varje dag som vanligt även när jag inte tagit colozone förut. Så det fungerar bra. Jag måste hålla mig till en toalett åtminstone fram till klockan 13 tiden när jag tagit colozone på morgonen vid 7 tiden.