Translate

måndag 22 augusti 2016

Sjätte dagen med colozone andra veckan astma

Sjätte dagen på andra veckan med colozone
idag är det sista tarmreningsdagen och jag ser med bävan framemot hur det nu ska gå? kommer candidan att komma tillbaka? hamnar jag i pari boyen igen och inte kan andas?
jag ska fortsätta med candida balance i morgon en tablett full av probitoika och goda bakterier samt något som ska hindra den elaka candidan att få fäste. Jag hoppas verkligen att det funkar. Jag ska ta 2 tabl morgon och kväll och om jag är stressad ska jag ta fler. Vadå stressad? klart man är stressad när man inte kan äta allting utan väldigt lite och det jag äter smakar ingenting!

idag måste jag ha nära till toan i alla fall till klockan 12 cirka får se hur det verkar.

måste ge mig ut sedan och ska träffa en kompis så jag får gå lite syre är bra för det gillar inte candidan

jag ska äta lax idag samt broccoli vad annars? till det ringlar jag olivolja över och kryddar med örtsaltet och har sallad gurka och tomat till. Dricker vatten till detta.

Ska dricka ett te sedan av ingefära och citron som jag börjat tycka mer om än kaffe faktiskt.
jag har också köpt ett kanel te som var gott
jag har också köpt ett pepparmyntste som jag inte prövat ännu måste göra en dag