Translate

lördag 20 augusti 2016

Kampen mot candida

Viktigt när tarmreningen är klar måste man fortsätta med speciell kost, går bra med paleokosten eftersom den inte innehåller varken mjölkprodukter eller socker eller vitt mjöl. har man som jag fibromyalgi och me/cfs så har man en dålig mage ibs men nu mår magen bra av den nya maten.
I början äter jag väldigt strikt men senare har jag tänkt att vecka 7 ska jag börja äta nötfärs nu äter jag enbart kyckling och lax eller torsk samt broccoli. jag äter också speciell smörgås med kokosolja på samt tomater.  När tarmreningen är klar kommer jag att börja med msm och kolloidalt silver igen och köra järnet. Jag kommer också att börja dricka ett speciellt vatten ifrån en ozonmaskin som min son har hemma. Jag har smakat på det vattnet och det känns som källvatten smakar väldigt gott. Man ska dricka minst 4 muggar med vattnet per dag för att få effekt och det kommer jag att göra. Jag ska börja med vattnet vecka 3.

jag har också skickat in en håranalys och när den kommer ska jag se vad som fattas mig och köpa det som behövs. jag har också köpt Annika Sjöös kokbok paleokokbok och även hennes andra bok samt två engelska böcker om candida samt hälsokoden en annan författare.  På bilden är det fettkaffe. Dvs vanligt kaffe plus en tesked av det ni ser på bilden av kokosolja. Rör runt och drick, njut!
Till detta har jag gjort egna fiberkex gjorda av pumpafrön, solrosfrön och sesamfrön samt ägg och salt. När jag blir bättre sedan kan jag ta i honung men det kommer jag att göra vecka 8 eller 9 så det är ett tag tills dess. Kampen fortsätter