Translate

lördag 6 augusti 2016

Kampen emot candidan

idag ska jag berätta om andra dagen med colozone jag behövde inte gå på toan alls idag mycket märkligt men får väl se om det kommer till kvällen.
jag mår jättebra i alla fall, astman är borta känns det som jag har ingen hosta och inget slem jag kan sova på vilken sida jag vill när jag ligger ner utan att få hosta och behöva kasta mig ut i köket så ingen behöver vakna när jag hostar ideligen dygnet runt. Hallelulja säger jag bara.
nu fortsätter jag en vecka med detta och sedan varannan dag med colozone
det frisätter syre till tarmen bland annat som gör att candidan dör
jag har köpt det på näringskällan
nu väntar jag också på svar men det tar fjorton dagar ifrån håranalysen ska bli intressant att få veta vad som fattas i min kropp är nog en hel del antar jag. jag vet i alla fall att jag har amalgam i tänderna vilket säkert inte är bra.

jag börjar också känna mig hemma i min nya kost paelokosten
bakar bröd och äter det och känner mig mätt
jag äter god mat varje dag tycker jag
idag har jag ätit kycklingfile kryddad med curry och grillkrydda samt rosmarin jag har gjort en sås på creme fraiche havre och lagt i en buljongtärning höns i den jag har ätit två små färskpotatis samt mycket broccoli och mycket sallad till druckit vatten var jättegott. känner mig fortfarande mätt nu fyra timmar senare. ska snart äta kvällsmat nu.