Translate

onsdag 10 augusti 2016

Candida tarmreningskur

Idag börjar jag min tarmreningskur med colozone ifrån näringskällan.
Jag ska ta en tesked på tom mage i ett halv glas med vatten och direkt efter ska jag ta en halv pressad citron i ett halv glas med vatten. Colozone gör att det tillsätts syre i tarmen vilket inte candidan gillar. Jag ska ha nära till toaletten ett par timmar efter jag har tagit det. Första veckan ska jag ta varje dag och nästa vecka varannan dag. Därefter ska jag börja med ett annat preparat som heter Candida Balance som tillsätter goda bakterier och stärker immunförsvaret. Jag hoppas nu att detta kommer att gå vägen för man kan inte svälta ut candida för när man sedan börjar äta normalt igen kommer den tillbaka med förnyad kraft står det. Jag blir tvungen att testa detta eftersom jag blivit tät igen och när det sätter sig på luftrören så är det inte kul. du hittar sidan om du söker på näringskällan på google

naturligtvis äter jag inte något socker eller mjöl eller rött kött