Translate

lördag 27 augusti 2016

Candida och vikten

Det finns inget positivt med candida kan jag börja med att säga för det finns det inte.
Det är dock bra att jag kommer att gå ner i vikt. Jag äter ju bara en tredje del av det jag annars äter. jag har lärt mig att vara hungrig jämnt nu för tiden när jag går på candida diet. man blir inte mätt av den maten så är det bara. Det är bara bukfylla
istället tänker jag mig att jag kommer att bli smal och ser framför mig alla byxor som kommer att sitta tajt och snyggt kommer det att bli. Vita jeans snyggt och en topp till som visar att magen inte står rätt ut längre perfekt!

en dag åt jag 2 msk havregrynsgröt och blev mätt!
bara en sådan sak
men det var fel sorts havregryn fick jag erfara sedan när jag läst epå nätet om havregryn och candida
ok nu har jag köpt glutenfria havregryn i alla fall så det blir bra.
jag blir så trött på att jag får inte äta det och jag får inte äta det.
det blir inte mycket kvar som jag kan äta
jag har köpt två böcker på engelska om candida mat men det finns inte ett enda recept som jag kan tänka mig att göra. Allt ser fruktansvärt dåligt ut!
jag blir yr i mössan av alla måsten
jag trodde aldrig att jag skulle behöva vara med om detta
men jag har fått en sjukdom till , till de redan många sjukdomar jag har
livet är inte rättvist men jag tänker inte bli ett offer jag ska klara detta
jag måste klara detta