Translate

onsdag 24 augusti 2016

Att leva med candida i kroppen

Rom byggdes inte på en dag
I natt var jag lite tät kunde inte sova så bra och det var inte bra.
nu är tarmrengöringen slut och jag har endast de goda bakterierna att förlita mig på. Jag hoppas att det funkar. Jag är så täppt i näsan. Tog mina candida Balance 2 st men kan ta fler står det på burken.
Jag känner mig väldigt maktlös eftersom läkarna inte kan något om detta.
Varför forskar inte forskare på Candida?
Candida ligger bakom flera sjukdomar som IBS fibromyalgi, me/cfs och astma och olika allergier som gluten och laktos m.m.
Förmodligen vill inte läkemedelsindustrin sluta med att pumpa oss fulla med mediciner och de är rädda att candida ska bli känt.
Idag vet inte många vad candida är för något. I den sockervärld som vi lever i trivs candida.
Jag har haft dålig mage i alla år men inte vetat om att det var candida som låg bakom.