Translate

torsdag 18 augusti 2016

Andra dagen i andra veckan med colozone och astma

En tarmfri dag
men ändå är jag på toaletten väldigt mycket. Jag träffade en kompis på em och det var tur för på fm kunde jag inte gå utanför dörren på grund av satt på toan.
klockan halvfyra undrade jag om jag verkligen vågade ge mig ut på stan men bestämde mig att det vågade jag. Jag skyndade mig till cafeet och tänkte att de har ju toalett. Livet har förändrats radikalt man kan inte äta vad som helst och allt är inte så enkelt som det brukar när det gäller mat och toalett. Jag måste ha nära till toalett och den ska inte vara upptagen så det är lite pyssel med detta.

På natten sov jag väldigt dåligt var tät och satt i pari boyen. När morgonen kom var jag glad över att natten var slut. Det är inte kul och lägga sig när man kommer att kvävas och vakna av hostattacker.

Jag vet att kuren förmodligen kommer att göra det sämre med astman eftersom jag nu slåss emot candidan så det är bara att hålla ut.