Translate

lördag 2 juli 2016

Forskning om candida

jag funderar på varför forskarna inte har funderat på att candida kan vara en del i gåtan om astma?
kanske är det för att läkarna och läkemedelsföretagen vill tjäna pengar på oss
jag vet inte men det är märkligt att de inte kan öppna upp ögonen lite i varje fall

för mig är det candidan som ställer till ett helsicke för mig.
jag tänker nu vidta åtgärder framöver för att stävja candidan
du kan läsa om det på etiketter Att leva med candida
framöver, min infektion måste gå över innan jag börjar på allvar


här har du vanliga symtom på candida
trötthet, klåda i underlivet, mental dimmighet kronisk halsbränna tjocktarmskatarr, förstoppning rapningar diarré hemorrojer, magkatarr, u ppsvälld buk torr hud synfläckar framför ögonen, rinnande ögon, nattblindhet, sveda i ögon, beläggning på tungan, droppande näsa, snuva, urinvägsinfektioner, bihåleinflammationer, astma, nässelfeber, känslighet mot födoämnen, känslighet mot mögel, parfymer känslighet yrsel balanssvårigheter sömnproblem viktökning viktminskning, matbegär, extrema humörssvängningar, depression ångest, självmordstankar m.m. m.m.