Translate

onsdag 20 juli 2016

Att arbeta med sig själv- mental träning

http://ekoista.se/2016/06/
Jag tänker fråga mig olika saker som ekoista har gjort nedan fast hela andra frågor

Vad stressar dig?
jobbet, taskiga människor, mina sjukdomar, världsproblem, tv nyheter m.m.

hur klarar du av din vardag?
jag försöker att ta en dag i sänder

Ditt sätt att tänka positivt hur gör du?
jag försöker att tänka i nuet varje timme för sig och inte titta framåt
Vad finner du tröst i när du har det tufft med dina sjukdomar?
dikter musik och att skriva
Vad kan göra dig upprörd?
orättvisa människor, avundsjuka människor
Vad gör dig glad?
barn djur musik att skriva, att köra tai chi, mindfullness och avslappning
När kopplade du av på semestern sist?

jag tar små micropauser då och då ifrån livet året om