Translate

söndag 26 juni 2016

Candidan och vi i en galen värld

Det är en galen värld vi lever i!
Läkarna vet inte mycket om candida
och vi får fler och fler sjukdomar av candidan
Candidan bor i tarmarna och sedan skickar de ut toxiner i kroppen så vi blir sjuka, det kan till och med bli läckande tarm. Till slut får man det i blodet, musklerna hjärnan och leder.
En stor del av fibromyalgi och me/cfs tror jag har att göra med candida vilket också dr Titelbaum skriver om i sina böcker så det finns forskning på detta.
Nog är det en galen värld vi lever i?
och så missförstådda som vi är- det är helt otroligt
och så lång tid det tar för mig att förstå att allt det här hänger ihop
men jag får ju säga att jag är ju ingen läkare
bara en vanlig enkel människa
Numera tänker jag på att inte mata candidan utan mata mig själv
dvs jag äter bara det som candidan inte tycker om
nu hoppas jag att äntligen bli fri ifrån detta