Translate

tisdag 10 maj 2016

Peppa upp sitt liv- jag har me/cfs

Man behöver mycket färg och glada toner i sitt liv som me/cfs det är då ett som är säkert.
Det är en tuff sjukdom som jag sakta faktiskt börjar bli av med.
Bit för bit har jag kämpat mig igenom olika stadier där svampen har spelat en avgörande roll.
Svampen har inte bara förstört för mig och gjort att min me/cfs blivit värre den har också gjort min astma, fibromyalgi värre samt min blefarit.

nåväl åter till detta med färger
börja dagen med att ta fram tre outfits för veckan som du tycker att du gillar. Go crazy bland färgerna välj och vraka bland glada färger och mönster om du har sådana förstås men det har jag. Mina kläder är bara sådana jag äger nästan inga svarta eller bleka färger i min garderob.
Jag tycker livet är tillräckligt trist ändå för att jag ska göra det sämre.
man blir gladare av färger och mönster