Translate

lördag 14 maj 2016

Bra och dåliga dagar med me/cfs

Det hör till sjukhusbilden.
Vissa dagar orkar jag gå ut och fika med kompisar och andra dagar ligger jag pall i sängen hela dagen.
Det är sjukdomen i ett nötskal.
Fortfarande är jag liggande en dag varje vecka då jag tillbringar just den dagen till att ligga i sängen.
De andra dagarna går det bättre, även om det inte gjorde det förut så är det bättre nu.
Det beror på att jag nästan är av med svampen och att jag får b tolvsprutor.
Många olika saker har gjort att jag mår bättre
som min ozonluftrenare som gör att jag också får lust i ordentliga mängder och framförallt känns det som om det kommer syre ur den något som jag desperat saknar för det mesta känner jag speciellt på sommaren när det är görvarmt och 35 grader typ då går jag in och stänger in mig med en ac och har 18 grader tack och sitter i kofta och filtar inne. Skönt