Translate

lördag 5 mars 2016

Influensan är här

Jaha så nu har den också kommit till vår familj.
Min man kom hem och klagade över svår värk i hela kroppen och han kände sig allmänt dålig. Han fick en ipren mot värken förutom att han tog sitt vanliga silver som vi tar varje dag båda två. Det är en underhållsdos på 4 tsk silver per dag. Förutom det fick han silvergrogg som består av lika delar av rött vin och silver, som han tog en mun en gång i timmen och detta fick stanna i munhålan en stund varpå han svalde detta. Blandningen räckte hela natten fram till klockan 4 i alla fall. Då tog han sin vanliga dos med silver och åt frukost.
Sedan gjorde jag i ordning en silvergrogg igen till honom som han hade på dagen.
   Själv började jag känna mig dålig dagen efter då jag hade lite värk i hela kroppen men det hann aldrig bli så illa som för honom eftersom jag omedelbart började med silvergroggen.
  Dagen efter var värken borta på mig och även på honom. Han var fortfarande trött och låg mycket men värken var borta. Vi hann heller inte få ont i halsen även om jag kände att det var på väg. Förutom detta så tog jag också nässpray med silver i och det gjorde att huvudvärken försvann.

Jag har inte vaccinerat mig i år eftersom jag inte vill blanda silver med en vaccin som innehåller kvicksilver. Nu vet jag att silvret faktiskt också står stången emot influensan också. Många många gånger har jag märkt att jag inte blir förkyld heller, jag känner att det är på väg men det försvinner igen.

Förutom att ta dessa saker så har vi naturligtvis ätit god mat. Jag har tagit fram matlådor ur frysen och vi har kalasat på dem. Sallad har vi orkat att göra och jag har också bakat en sockerkaka.