Translate

söndag 7 februari 2016

Högkänslighet och din uppgift här i världen

Uppgift
Jag funderar ofta på vilken min uppgift är i livet
för det är så att jag tror att vi alla faktiskt har en uppgift här i livet
A mission liksom
Man kan ju aldrig riktigt veta exakt vad det är man man kan fundera på det.
Min uppgift tror jag är att glädja, trösta och inspirera andra, dels i mitt verkliga liv och dels här på bloggen.

Jag tycker att det är väldigt viktigt att vi står upp för oss själva och ser på oss som en underbar människa med olika kvaliteter och färdigheter snarare än att vi tittar på det som är dåligt.
Det dåliga är inte kreativt det ger inget därför ska vi inte ägna det en tanke.
Däremot kreativitet och inspiration fantasi är livet och humor!
Vad vore vi utan humorn!
Fundera på vilken uppgift du har här i livet, för du har någon det är jag säker på.
Alla är vi bra på något utnyttja det!
©  Ulla Holgersson