Translate

måndag 1 februari 2016

Använd attraktionslagen

ANVÄND TANKENS KRAFT -ATTRATIONSLAGEN
Jag har upplevt det själv. Det har förändrat mitt  liv.
Förra året var jag oerhört sjuk men jag kände ändå inom mig
att något kommer att hända och att jag kommer att bli bättre.
Jag visste inte vad men jag kunde se mig själv när jag blev bättre
och fick tillbaka min livslust.
Under tiden kämpade jag på med min positivitet trots hur jag hade det.
Hela tiden med tanken att en dag kommer det att hända något som gör att jag blir bättre. 2014 kommer att bli ett bättre år för mig tänkte jag. I januari kommer det att hända något som gör att jag blir bättre.
Vad hände i januari? jag blev bättre. Jag hittade en artikel som gav mig en nyckel till att bli bättre.
Nu mår jag mycket bättre och har fått en nytt liv.
Vi kan alltså med hjälp av attraktionslagen ta till oss saker om vi verkligen tror på det.
Jag tror inte att det som hände hade hänt om jag inte hade lockat till mig detta genom att tänka kring detta.
Om jag istället hade resignerat och tänkt att detta är ett elände och jag kommer alltid att få ha det på det här viset. Då hade universum lyssnat på det.

Attraktionslagen är alltså en väldigt intressant företeelse som vi behöver titta närmare på för vår egen skull. Attraktionslagens formel är LIKA = LIKA