Translate

tisdag 5 januari 2016

Egen erfarenhet av candida och magsmärtor

Jag har egen erfarenhet när det gäller candidasvampen på flera ställen i min kropp och du kan läsa om dem alla till höger bland etiketterna.
Nu ska jag skriva om magen

Candida i magen yttrar sig så, dvs en överväxt av detta, vi har det ju naturligt alla men när det blir en obalans blir det problem vilket det blev för mig

Jäser gör magen, pruttar mycket, stor mage särskilt emot kvällen
måste kasta mig på toaletten kan inte vänta
omväxlande hård och lös avföring
ont i magen
ont mer än vanligt av magkatarren
ont i tarmkatarren
kan inte äta allt
klarar inte av frukt
inga baljväxter eller bönor


Jag började med probiotikatabletter lactoplus och slapp därmed hemorojderna de försvann
så började jag med kollodialt silver och msm och candidasvampen försvann och magen kunde äntligen få lugn och ro