Translate

onsdag 6 januari 2016

Egen erfarenhet av candida och astma

Egen erfarenhet av astma och candida

När det var som värst satt jag i pari boy och hade ett lungvärde på sämre än 200 än vanligt fick åka in akut och fick då mer cortison och pencellin vilket blev värre med astman i slutändan.

När jag började att behandla svampen med candaway blev det bättre men inte helt bra men jag kom i alla fall ur pari boyen men lungvärdet var ändå inte bra.
Då började jag med kollodialt silver och nu har jag nästan inga besvär alls av min astma.
Jag har inte blivit förkyld heller inget biter på mig längre jag har vistats bland många personer som varit förkylda men jag har inte fått något jag har inte heller fått någon magsjuka eller annat.
4 msk silver per dag och ett kryddmått msm
de sista candidasymtomen försvann med kokosolja stryker tunt lager på en ostsmörgås och äter och nu känner jag mig fri ifrån detta fruktansvärda

Jag bara undrar om jag hade levt idag om jag fortsatt att lyssna på vanliga läkare, förmodligen inte.
mer angående detta kan du läsa under etiketterna, candida påverkar både mage och hårbotten m.m.