Translate

tisdag 12 januari 2016

Cancerpatienter och motion-

Jaha så nu ska inte cancerpatienter ens komma undan motionen?
jag bara gapar när jag hörde på radion idag att cancerpatienter blir bättre av att röra på sig.
Bla säger jag. Jag vet bara att vi som har kroniskt trötthetssyndrom och fibromyalgi vi mår verkligen inte bra av motion, och jag kan tänka mig att en som har cancer också är oerhört nedsatt och har fullt upp med att tillfriskna ifrån sin sjukdom. Nu ska de också ha det på sig att de ska klara av motion förutom cellgifter och annat. Vart är världen på väg? man blir mållös.
Fk är ju på alla som är sjuka och även de som har cancer de frågar dem ju till o med när de ska dö hörde jag på radion en dag. Herregud jag tror jag ska sluta att lyssna på radion för jag blir så upprörd som en högkänslig person