Translate

lördag 23 januari 2016

Blefarit ögoninflammation behandling

I förrgår kände jag hur jag började att få ögoninflammation och jag dricker ju silver varje dag
så det var bara lätt märkbart men ändå irriterande. (tar 2 tsk morgon i vatten och 2 tsk kväll med silver) man får dock inte överdosera utan det är högst 6 tsk per dygn som gäller i vatten.

Jag tog dessutom 2 silvergroggar den dagen
1 tsk silver
1 tsk vitt vin


dessutom tog jag en droppe av oreganoolja till maten är väldigt starkt så man måste äta och dricka något samtidigt.

msm aktade jag mig för eftersom det faktiskt gör det hela mycket värre åtminstone på mig.
mina ögon tål inte msm och jag vet inte varför jag måste vara väldigt försiktig med det.
däremot gillar mina ögon silver som jag dricker än har jag inte vågat att ta det i ögonen jag vet att det finns duschflaskor som man kan köpa o spraya i ögon och munhåla. Jag sprayar bara i munhålan när det känns jobbigt i halsen.

i vilket fall idag är det borta i ögonen

jag fortsätter med att ta i ofta med oftagel, tvätta efteråt med rent vatten på en pads och torka torrt med toapapper som används enbart till ögonen och därför står på en hylla i badrummet. Jag använder inte särskilt ögonvatten att badda med eller babyschampo det behövs inte