Translate

torsdag 24 december 2015

Julkalender 2015

Julkalender 2015
Jag önskar dig som läser detta en underbar jul. Jag hoppas att du även om du inte är frisk tänker positiva tankar så gott som det går för din egen skull. Men är du ledsen så låt gråten komma fram för det har också en läkande verkan men när det är klart torka dina tårar. Livet har så mycket att ge även för oss som är kroniskt sjuka. Ibland kan vi också hitta en väg som jag gjorde som man faktiskt inte först trodde skulle ske. Men en dag börjar man fundera på om det verkligen kanske inte kommer att hända ett mirakel och i mitt fall så gjorde det det. Förmodligen hände det eftersom jag visualiserade hur mycket bättre jag skulle bli och då blev jag det. Attraktionslagen fungerar, det vet jag nu.
En god gul och ett gott nytt år. Nu är julkalendern slut för år 2015 och jag hoppas att du har haft glädje av den. Alla inlägg finns samlade under julkalender och där finns också året före där om du vill läsa det. ©  Ulla Holgersson